Rozhovor s Šprtem Velikým
7. 12. 2009
H: Dobrý večer!
Š. Dobrý večer!
H: Kolik vám je?
Š: 45.
H: Kolik máte dětí a jak se jmenujou?
Š: Mám děti. Jmenujou se: Vzorek, Přísudek, Chloroplast (to jsou kluci) a Hydrosféra, Mocnina.
H: Jak se jim daří ve škole?
Š: Vzorkovi jde nejlépe Fyzika, Přísudkovi Čeština, Chloroplastovi Přírodopis, Hydrosféře Zeměpis a Mocnině Matematika.
H: Aha. A co spolu děláte ve volném čase? Hrajete nějakou hru?
Š: Ne, učíme se.
H: No jo...A na výlety jezdíte kam?
Š: Do knihoven do jiných měst, díváme se tam na různé knihy.
H: Co míváte nejčastěji na oběd?
Š: Písmenkovou polévku, děláme z nich věty, příklady...
H: Jaké plakáty mají vaše děti v jejich pokoji?
Š: Plakáty různých osobností, například Einsteina, Edisona, Beethovena, Pythagorase...
H: Co posloucháte za hudbu?
Š: Místo hudby si pouštíme anglické slovíčka, matematické příklady, něco ze zeměpisu...
H: A jak jsou na tom vaše děti s tělocvikem?
Š: Učitel si je velmi chválí, že prý mu stíhají dávat sprint na jedničku a počítat příklady, učit se slovíčka, určovat zeměpisnou polohu, popisovat stavbu buňky i převádět jednotky najednou!!!
H: Wow!!! To by zírala i samotná OPICE!!!
Š: Moje děti chcou zavést ZBLÁZNĚNOU OPICI do učiva, ale pořád se hádají kam ji dají, jestli do fyziky, češtiny, přírodopisu, zeměpisu, nebo do matematiky.
H: Aha, tak já už tento rozhovor ukončím. Už jsem se docela dost poučila. Nashledanou!
Š: Nashledanou, těšilo mě.
Š. Dobrý večer!
H: Kolik vám je?
Š: 45.
H: Kolik máte dětí a jak se jmenujou?
Š: Mám děti. Jmenujou se: Vzorek, Přísudek, Chloroplast (to jsou kluci) a Hydrosféra, Mocnina.
H: Jak se jim daří ve škole?
Š: Vzorkovi jde nejlépe Fyzika, Přísudkovi Čeština, Chloroplastovi Přírodopis, Hydrosféře Zeměpis a Mocnině Matematika.
H: Aha. A co spolu děláte ve volném čase? Hrajete nějakou hru?
Š: Ne, učíme se.
H: No jo...A na výlety jezdíte kam?
Š: Do knihoven do jiných měst, díváme se tam na různé knihy.
H: Co míváte nejčastěji na oběd?
Š: Písmenkovou polévku, děláme z nich věty, příklady...
H: Jaké plakáty mají vaše děti v jejich pokoji?
Š: Plakáty různých osobností, například Einsteina, Edisona, Beethovena, Pythagorase...
H: Co posloucháte za hudbu?
Š: Místo hudby si pouštíme anglické slovíčka, matematické příklady, něco ze zeměpisu...
H: A jak jsou na tom vaše děti s tělocvikem?
Š: Učitel si je velmi chválí, že prý mu stíhají dávat sprint na jedničku a počítat příklady, učit se slovíčka, určovat zeměpisnou polohu, popisovat stavbu buňky i převádět jednotky najednou!!!
H: Wow!!! To by zírala i samotná OPICE!!!
Š: Moje děti chcou zavést ZBLÁZNĚNOU OPICI do učiva, ale pořád se hádají kam ji dají, jestli do fyziky, češtiny, přírodopisu, zeměpisu, nebo do matematiky.
H: Aha, tak já už tento rozhovor ukončím. Už jsem se docela dost poučila. Nashledanou!
Š: Nashledanou, těšilo mě.
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář